להתפנק בחורף – שמיכות ופוך

הימים הקרים מזכירים לנו לבדוק את מצאי השכבות החמות שיש לנו בארון, מעילים, סוודרים, שמיכות ופוך. לכל מי שטרם הצטייד בשמיכות הנכונות ואינו מצליח להתחמם ביעילות מומלץ לבדוק אפשרות להצטייד בשמיכות טובות באמת שלא מחליפים לעתים קרובות ויפנקו אותו בכל חורף. להלן כמה טיפים לבחירת שמיכות טובות ונעימ

עוד לא מאוחר לבדוק מה מצב השמיכות בבית ולהתחדש בשמיכה מפנקת באמת

הימים הקרים מזכירים לנו לבדוק את מצאי השכבות החמות שיש לנו בארון, מעילים, סוודרים, שמיכות ופוך. לכל מי שטרם הצטייד בשמיכות הנכונות ואינו מצליח להתחמם ביעילות מומלץ לבדוק אפשרות להצטייד בשמיכות טובות באמת שלא מחליפים לעתים קרובות ויפנקו אותו בכל חורף. להלן כמה טיפים לבחירת שמיכות טובות ונעימות.

העונה המיוחדת ביותר שנה שוב כאן

חורף הוא גם עונה משפחתית מאוד שמדרבנת להזמין כמה שיותר אנשים כדי ליהנות יחד ולהתחמם לאור נרות או ליד קמין ביתי משוכלל. מזג האוויר הקפריזי של ישראל מזמן לנו בכל זאת אין ספור הזדמנויות ליהנות מהחורף וכדאי לנצל אותן כי הן מבקרות אותו רק לתקופה קצרה מדי. אף פעם אי אפשר לדעת מתי תרצו להתפנק עם חברים ומשפחה ולכן חייבים גם להחזיק מספיק שמיכות בבית כדי שלכולם יהיה נעים וחם. לכל אחד הטעם שלו בשמיכה חורפית מפנקת ולכן מחזיקים בבית בדרך כלל מבחר גדול של שמיכות מסוגים שונים, העיקר שיהיו חמות ונעימות.

שמיכות ופוך נוחות לתחזוקה ואחסון

למרבה השמחה, מוצאים היום שמיכות בכל מחיר ולכל טעם בקלות, כך שאין צורך להתפשר על האיכות של השמיכות וגם לא כדאי. שמיכות טובות באמת מלוות אותנו שנים אם שומרים על תחזוקה נכונה, וזה דווקא לא קשה במיוחד כמו שחושבים. לכן, כדאי גם לבחור שמיכות שעשויות מחומרים שקל לתחזק ולא קשה לאחסן מבלי שיקרה להן נזק.

רצוי לשמור את האריזה המקורית שבה נמכרה השמיכה משום שהיא עשויה מהחומרים שמבודדים אותה מאבק ומשאר המזיקים שזוממים לכרסם בה. אם לא שמרתם את האריזה, תוכלו להיעזר באריזת ואקום מהסוג שנמכר לשימוש ביתי ועוזר גם לצמצם את הנפח של השמיכה ולא רק לשמור עליה ממזיקים. כך, השמיכה תישמר בצורה אופטימלית עד החורף הבא.

שמיכה לפי הטעם שלכם

יש שמיכות צמר ושמיכות סינתטיות, יש שמיכות פוך נוצות ויש שמיכות פוך מסיבי הולופייבר וחומרים דומים, זוגיות וליחיד. המגוון עצום. שמיכות ופוך הם לגמרי עניין של טעם אישי, ולכל אחד יש את ההעדפה האישית שלו משום שהדרך שבה שמיכה יוצרת את כיס האוויר החם סביבו היא לגמרי לפי מבנה גופו והנוחות שלו. יש אנשים שרק פוך יתאים להם ויש אנשים שרק שמיכות צמריריות מחממות אותו באמת. כדאי להחזיק שמיכה מכל סוג גם לאורחים, גם כשאתם בוחרים בדרך כלל בשמיכת פוך לחורף שלכם. לאירוח נעים ומוצלח יותר זה יהיה נחמד להציע לכל אורח את מה שהוא אוהב, אם זה אפשרי.

פוך סינתטי או טבעי? תלוי בתחזוקה

היום יש נטייה לא להשתמש במוצרים שקשורים לבעלי חיים ולכן שמיכות שעשויות מסיבים סינתטיים מעולים כמו הולופייבר עונים על כל הצרכים של המארחים המודרניים. לא עוד דילמות מלבד שאלה אחת – האם זה מתאים לכולם? ובכן, מתברר שדווקא שמיכת הולופייבר נוחה ובריאה יותר לאנשים משום שאינה מעוררת אלרגיות ורגישויות והיא גם נוחה יותר לניקוי ולכביסה.

מהרבה בחינות, זה הדבר הכי נוח וזמין בעולם להחזיק שמיכות הולופייבר כאלה בגדלים שונים ובעובי מתאים לפינוקי חורף וגם לקיץ, מתחת למזגן. זוהי שמיכה שאינה גורמת להזעה מוגברת ומיותרת והיא מאפשר לגוף להתאוורר מבלי לפגוע בשכבת האוויר החם שנבנית מסביב לגוף והיא זאת שמעניקה לנו את החימום הנעים כל כך. אם כבר רוצים להתפנק בחורף מומלך לעשות את זה עם שמיכות ופוך שאפשר לשקוע בהן לשנת חלום נעימה ונינוחה.

 

 

[wc_errors]